Felanmälan vatten och återvinning

Här kan du felanmäla problem när det gäller vatten och avlopp samt sophämtning och återvinning, eller anmäla behov av exempelvis städning och tömning på återvinningstationen. Du kan få information om vad som händer i ditt ärende och se vad andra har felanmält. Du kan välja att vara anonym eller lämna dina kontaktuppgifter, så att vi kan återkomma till dig.

Du kan också ladda ner appen till din mobiltelefon och göra din felanmälan via den. Sök efter ”Felanmälan Säters kommun” i App Store eller Google Play.

Tillsammans gör vi Säters kommun bättre!

Kontakta oss

När du kontaktar oss är det Säters kommuns kundtjänst som tar hand om dina frågor. Om du vill prata med en särskild person eller avdelning kan vi koppla dig vidare.

Öppettider

Måndag–fredag (lunchstängt 12.00 - 13.00): 08.00 - 16.15

Avvikande öppettider kan förekomma i samband med röda dagar, samt dag innan röd dag.

Mejla oss

Skicka ditt mejl till kommun@sater.se.

Ring oss

Prata med oss på tfn 0225-55 000.

Besök oss

Besök oss på Rådhuset, Åsgränd 2, Säter.