Genomförda e-arkiveringar

Det gemensamma e-arkivet har varit i drift sedan december 2018 och har hittills tagit emot leveranser från cirka 30 verksamhetssystem, webbsidor och filsamlingar. Många av verksamhetssystemen har årliga avställningar som planeras in när det passar den levererande verksamheten bäst. Årligen levereras samverkanskommunernas hemsidor och filminspelningar från kommunfullmäktigesammanträden. Även protokollskopior, betyg, bildsamlingar och sociala medier är återkommande leveranser till e-arkivet.

Exempel på genomförda e-arkiveringar

  • AGS
  • Betygskopior
  • Bildsamlingar
  • ByggR
  • Capella
  • Ciceron
  • ECOS1 – ECOS2
  • Edwise
  • Elected förtroendemannaregister
  • ePhorte
  • Evolution
  • Facebook
  • Fastighetsakter
  • Fördjupad översiktsplan FÖP
  • Fullmäktigefilminspelningar
  • Gavona
  • Webbplatser
  • Huvudbok
  • Infomentor
  • Informationsfilmer
  • LEX
  • Microfiche
  • PMO
  • Podcast
  • Procapita skola
  • Procapita VoO
  • Procapita Lifecare
  • Prorenata
  • Protokollskopior
  • Public 360
  • Raindance
  • Schoolsoft
  • Treserva
  • Twitter
  • W3D3
  • Winess förtroendemannaregister

Kontakta oss

När du kontaktar oss är det Säters kommuns kundtjänst som tar hand om dina frågor. Om du vill prata med en särskild person eller avdelning kan vi koppla dig vidare.

Öppettider

Måndag–fredag (lunchstängt 12.00 - 13.00): 08.00 - 16.15

Avvikande öppettider kan förekomma i samband med röda dagar, samt dag innan röd dag.

Mejla oss

Skicka ditt mejl till kommun@sater.se.

Ring oss

Prata med oss på tfn 0225-55 000.

Besök oss

Besök oss på Rådhuset, Åsgränd 2, Säter.