Servicemätning genomförs genom enkätundersökning
Säters kommuns mål är att erbjuda dig en god service. Det ska vara enkelt att komma i kontakt med kommunen, handläggningen av ärenden ska vara snabb och enkel och bemötandet ska kännetecknas av öppenhet och dialog.
För att ta reda på om Säters kommun uppfyller dessa mål gör kommunen löpande undersökningar av hur de som haft kontakt med kommunen uppfattar kontakterna. Syftet med undersökningen är att fånga upp synpunkter och identifiera möjliga förbättringsområden.
Du kommer att bli kontaktad av Origo Group efter att ni ansökt eller anmält något till oss eller efter tillsyn av er verksamhet. Detta kan till exempel vara bygg-, eller marklov. Registrering och tillsyn av livsmedelsverksamhet. Även efter utförd tillsyn av miljöfarlig verksamhet, lantbruk och andra typer av verksamheter.
Ni kan även komma och bli kontaktad av Origo Group efter ni lämnat in anbud i upphandlingar.
Origo Group kontaktar er via e-post eller SMS – Detta arbete kommer att ske löpande under året.
Vi är tacksamma om du svarar på enkäten och på så vis hjälper oss bli bättre!