Servicemätning

MP
Marie Palm

Nu genomför Säters kommun den årliga servicemätningen via telefon och E-post.

Du som kontaktar Säters kommun via kundtjänst och via myndighetsbrevlådor (E-post) kan komma att få en inbjudan till en enkät (via sms eller E-post). Där ställer kommunen några korta frågor om din upplevelse av tillgänglighet och bemötande. Dina svar hjälper Säters kommun att utveckla service och bemötande.

Kontakta oss

När du kontaktar oss är det Säters kommuns kundtjänst som tar hand om dina frågor. Om du vill prata med en särskild person eller avdelning kan vi koppla dig vidare.

Öppettider

Måndag–fredag (lunchstängt 12.00 - 13.00): 08.00 - 16.15

Avvikande öppettider kan förekomma i samband med röda dagar, samt dag innan röd dag.

Mejla oss

Skicka ditt mejl till kommun@sater.se.

Ring oss

Prata med oss på tfn 0225-55 000.

Besök oss

Besök oss på Rådhuset, Åsgränd 2, Säter.