Uppdaterad information om e-faktura för vatten och återvinning

Nu är problemet med e-fakturorna för vatten och återvinning löst och du som har e-faktura ska kunna se den i din bank-app. Fakturan ska vara betald den 30 september.

Om du har betalat in fakturan manuellt redan

Om du har betalat in dubbelt kommer beloppet att läggas som tillgodo till kommande faktura förutsatt att beloppet är mindre än 1 000 kronor.

Är beloppet högre än 1 000 kronor återbetalar vi det automatiskt. Vill du ha beloppet utbetalt även om det är mindre än 1 000 kronor kan du höra av dig till oss så ordnar vi det. Ring i så fall kommunens växel på telefon 0225-55 000.

Tidigare information 23 september 2024

Vi har upptäckt att de e-fakturor som skulle ha utgått från vatten- och återvinningsenheten i september månad inte har gjort det.

Fakturan ska betalas senast 30 september 2024 men avvakta gärna med att betala den under vecka 39. Vi jobbar med att kartlägga felet och få det åtgärdat så snart som möjligt.

Du som inte fått din faktura hittar den genom att logga in på Mina Sidor.  

Kontakta oss

När du kontaktar oss är det Säters kommuns kundtjänst som tar hand om dina frågor. Om du vill prata med en särskild person eller avdelning kan vi koppla dig vidare.

Öppettider

Måndag–fredag (lunchstängt 12.00 - 13.00): 08.00 - 16.15

Avvikande öppettider kan förekomma i samband med röda dagar, samt dag innan röd dag.

Mejla oss

Skicka ditt mejl till kommun@sater.se.

Ring oss

Prata med oss på tfn 0225-55 000.

Besök oss

Besök oss på Rådhuset, Åsgränd 2, Säter.