Försenade påminnelseavgifter för fakturor för vatten och återvinning

Säters kommun bytte faktureringssystem för vatten och återvinning i början av 2024. Vi har inte skickat någon påminnelseavgift tidigare i år för att du som får fakturor av oss inte skulle få extra avgifter vid eventuella problem med systembytet.

Nu i oktober månad har vi dock skickat påminnelser i de fall vi inte fått in betalning för vatten- och återvinningsavgifterna. Framåt kommer vi att skicka påminnelser varje månad för obetalda fakturor.

Du kan alltid se dina fakturor på Mina sidor på sater.se.

Har du frågor om din faktura? Kontakta kommunens växel på telefon 0225-55 000.

Kontakta oss

När du kontaktar oss är det Säters kommuns kundtjänst som tar hand om dina frågor. Om du vill prata med en särskild person eller avdelning kan vi koppla dig vidare.

Öppettider

Måndag–fredag (lunchstängt 12.00 - 13.00): 08.00 - 16.15

Avvikande öppettider kan förekomma i samband med röda dagar, samt dag innan röd dag.

Mejla oss

Skicka ditt mejl till kommun@sater.se.

Ring oss

Prata med oss på tfn 0225-55 000.

Besök oss

Besök oss på Rådhuset, Åsgränd 2, Säter.