Erbjuder ditt företag däck samt däckservice?

Detta innehåll är äldre än 60 dagar.

Nytt datum! På torsdag 24 februari kl 8-9  bjuder vi in till ”Tidig dialog” – ett möte inför en kommande upphandling för dig som är verksam inom däck och däckservice och vill göra affärer med kommunen. Där får du veta mer om nuvarande avtal, hur en upphandling fungerar och vilket stöd du kan få inför en upphandling. Vi vill också gärna ha dina synpunkter på avtalsunderlaget utifrån din kunskap och branscherfarenhet.  Mötet sker  via Teams. Deltar gör representanter från Upphandlingscenter, Upphandlingsdialog Dalarna och Näringslivsenheten, Säters kommun .

Är du intresserad av att delta? Mejla evylina.hanser@sater.se så får du inbjudan med länk till mötet samt nuvarande avtal. Du kan också ställa frågor inför mötet som tas upp anonymt.

Arrangör: Näringslivsenheten Säters kommun, Upphandlingscenter samt Upphandlingsdialog Dalarna.

Kontakta oss

När du kontaktar oss är det Säters kommuns kundtjänst som tar hand om dina frågor. Om du vill prata med en särskild person eller avdelning kan vi koppla dig vidare.

Öppettider

Måndag–fredag (lunchstängt 12.00 - 13.00): 08.00 - 16.15

Avvikande öppettider kan förekomma i samband med röda dagar, samt dag innan röd dag.

Mejla oss

Skicka ditt mejl till kommun@sater.se.

Ring oss

Prata med oss på tfn 0225-55 000.

Besök oss

Besök oss på Rådhuset, Åsgränd 2, Säter.