Driftstörning i våra e-tjänster för bygglov och anmälningar

Just nu har vi en driftstörning som påverkar våra e-tjänster, bland annat för:

  • Ansökan om bygglov
  • Anmälan om installation av eldstad
  • Flera andra tjänster

Vi felsöker problemet och hoppas att tjänsterna snart fungerar igen.

Så här gör du under tiden:
Du kan ansöka via pappersblanketter.

Vi informerar så snart e-tjänsterna är i drift igen. Tack för din förståelse!

Kontakta oss

När du kontaktar oss är det Säters kommuns kundtjänst som tar hand om dina frågor. Om du vill prata med en särskild person eller avdelning kan vi koppla dig vidare.

Öppettider

Måndag–fredag (lunchstängt 12.00 - 13.00): 08.00 — 16.15

Avvikande öppettider kan förekomma i samband med röda dagar, samt dag innan röd dag.

Mejla oss

Skicka ditt mejl till kommun@sater.se.

Ring oss

Prata med oss på tfn 0225-55 000.

Besök oss

Besök oss på Rådhuset, Åsgränd 2, Säter.